בלוג

שירותי מזכירות מרחוק ומענה טלפוני לעסקים

כל בעל עסק רוצה לקבל כמה שיותר פניות ולפספס כמה שפחות הכנסות חדשות. אבל איך עושים את זה תוך כדי העבודה השוטפת, הנהלת החשבונות והטיפול בלקוחות הקיימים? באמצעות שירותי מזכירות ומענה טלפוני של וויטוק כמובן!

המטרה של שירותי מזכירות ומענה טלפוני לעסקים היא לחסוך להם זמן, הוצאות וטרחה. החיסכון בזמן בא לידי ביטוי בכך שהשירות של מענה טלפוני לעסקים למעשה משחרר אותם מהצורך לטפל באופן אישי בכל שיחה נכנסת או פנייה, בעוד החיסכון בהוצאות נובע מכך שזה פשוט משתלם יותר: ברגע שבעל עסק מפנה את עצמו ומנצל את היתרונות של שירות מענה טלפוני, הוא פנוי לייצר עוד ועוד הכנסות חדשות.

שירות מענה טלפוני ומזכירות הוא מהבחינה הזו השקעה משתלמת ולא הוצאה רגילה. חוץ מזה, גם ברמה הטכנית מדובר על יתרון אדיר: שירותי מענה אנושי מוכרים לצרכי קיזוז חבות המס ולכן הם אטרקטיביים בטווח הקצר והארוך כאחד.

 

מה כוללים שירותי מזכירות ומענה טלפוני?

שירותי מזכירות ומענה טלפוני מרחוק מיועדים לניהול של המשימות האדמיניסטרטיביות, האינטראקציות עם הלקוחות והתקשורת שלהם. שירותים אלה ניתנים על ידי עובדים מרוחקים או סוכנויות, שעובדים ממקום נפרד - לרוב ממוקד טלפוני או מבתיהם.

שירותי מזכירות של וויטוק למשל מספקים מגוון משימות אדמיניסטרטיביות כגון ניהול מיילים, תזמון פגישות, הזנת נתונים, הכנת דוחות וטיפול במשימות שירות לקוחות. זה כמו שיש לך עוזר אישי שעובד מרחוק, רק יעיל יותר.

לשם השוואה, שירותי מענה טלפוני מתמקדים בטיפול בשיחות טלפון נכנסות. הם יכולים להציע שירותים כגון מענה לשיחות 24/7, קבלת הודעות, תזמון פגישות, קבלת הזמנות, מענה חירום ותמיכת לקוחות. עם וויטוק גם לא צריך לבחור – אלא פשוט לשלב.

 

למה להשתמש בשירותי מזכירות לעסקים של וויטוק?

העסקת מזכירה או פקידת קבלה במשרה מלאה יכולה להיות יקרה, במיוחד עבור עסקים קטנים או סטארט-אפים. שירותים מרוחקים לרוב עולים פחות ואינם דורשים שטח משרדים נוסף או ציוד. כמו כן, ניתן להגדיל או להקטין את השירותים הללו בקלות בהתאם לצרכים העסקיים.

סל השירותים של וויטוק מבטיח שכל השיחות והמשימות האדמיניסטרטיביות יטופלו בצורה מקצועית. השירותים הללו ויוצרים רושם חיובי עבור הלקוחות הקיימים או החדשים ומייצרים עבורך בידול מול המתחרים. מעבר לכך, השירות של וויטוק מצטיין בזמינות 24/7 ואף מחוץ לשעות העבודה המסורתיות

.

הדרך לגדול עוברת בוויטוק

על ידי מיקור חוץ של משימות אדמיניסטרטיביות וטיפול בשיחות, בעלי עסקים והצוות שלהם יכולים להתמקד בכישורי הליבה שלהם, לשפר את הפרודוקטיביות והיעילות. אם מדובר על עסקים שאין להם את המשאבים להעסיק צוות במשרה מלאה או שהם צריכים להתמודד עם מחזורי שיחות משתנים, נציגי וויטוק ישמחו למצוא עבורם פתרון.

לבסוף, השירות של וויטוק אידיאלי עבור פרילנסרים ויזמים: אנשים שזקוקים לתמיכה במשימות אדמיניסטרטיביות כדי להתמקד יותר בעסק הליבה שלהם. באופן דומה, רופאים, מטפלים ואנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות משתמשים לעתים קרובות בשירותים אלה כדי לנהל פגישות ולטפל בפניות מטופלים.

לבסוף, השירות של וויטוק מתאים גם לבעלי אתרי אינטרנט וכאלה שעוסקים במסחר מקוון. הם יכולים ליהנות משירותי מענה לשיחות 24/7 לטיפול בפניות הזמנות ותמיכת לקוחות, בלי צורך לצאת מהבית או לקום מהכיסא. במקביל, משרדי תיווך משתמשים בשירות של וויטוק  לניהול פגישות, תיאום ותקשורת עם לקוחות ומשרדי עורכי דין עושים את זה לטובת טיפול בתקשורת עם לקוחות, קביעת פגישות וניהול משימות אדמיניסטרטיביות אחרות. עם תנאים כאלה, אין סיבה להישאר מאחור.