בלוג

שירותי המזכירות לעסקים קטנם של וויטוק

רבים מהישראלים כאשר אומרים להם את הצירוף ״שירות לקוחות״ לרגע נרתעים. מה לעשו שלשירותי הלקוחות בארץ, ובכלל בעולם, אין את המוניטין הכי טוב בעולם. עכשיו, עם וויטוק, המספקת שירותי מזכירות לעסקים קטנים, העסקים הקטנים בישראל מקבלים תפנית בזכות שירות מזכירות חיצונית שמורידה מהם את הלחץ, ומאפשרת ברגישות ובחכמה פשוט להצליח איפה שהרבה נכשלים

כמה פעמים מצאתם את עצמכם צורחים כמו מטורפים על שירות לקוחות כזה או אחר? לצערינו, לכולנו זה קרה. מצד אחד, הכי קל להאשים את שירות הלוקחות ושירותי מזכירות כאלה ואחרים. אתם לא האדם הראשון שצועק עליהם, גם לא האחרון, ובתוך כל הכאוס הזה הם עוד צריכים לעבוד.

חברות גדולות נופלות במיוחד בשירות הלקוחות ומתן המענה המקצועי ועם זאת גם המכיל והמקשיב. מהפכה חדשה בעולם התקשורת צצה לאחרונה ומי שאחראית עליה היא חברת ווי-טוק.

היתרונות של שירותי מזכירות

יום, עסקים קטנים משתמשים יותר ויותר בשירותי מזכירות לעסקים קטנים מתוך ידיעה שזהו חבל ההצלה או בעצם, החבר הטוב ביותר של העסק שלהם. זו היד השניה שאיתה הולכים לעבר האופק ועתיד מאושר. לא פחות.

שירותי מזכירות חיצוניים כמו בווי טוק מפגישים בין בעלי העסקים הקטנים למנהלי החברה, שאלו מקבלים בריף על העסק, על קהל הלקוחות, המטרות והיעדים ולפי זה מצוות לו את הצוות המושלם. הצוות, שלפעמים עובד כמזכירות לפי שעה, או בכל דרך אחרת שבה תסכמו, מקבל עצמו את שירות הלקוחות ובכך משחרר את בעל העסק מלעבוד בעוד דבר, שכיום הוא בין הכי חשובים כאשר פותחים עסק.

ישראלים אוהבים לפרגן לעסקים קטנים, ובצדק, וכדי לשמור על ההרמוניה והפרגון, בעלי עסקים קטנים חייבים להציב לעצמם מטרה ששירות הלקוחות וששירותי המזכירות החיצוניים יהפכו את העסק הקטן למצליח ובעל שם טוב כעסק שדואג וחשובים לו לקוחותיו.

למה חשוב שירות מזכירות לעסקים קטנים?

 

עסקים קטנים, כשמם כן הם, אינם מכילים צוותי עובדים גדולים ולרוב בעל העסק הוא גם זה שנותן את השירות ואת המענה הטלפוני.

כדי שעסק קטן יצליח, הוא חייב סדר ותפקידים ברורים גם אם מדובר בעסק של שלושה אנשים. בכל אופן, שירות לקוחות הוא אחד הדברים החשובים בעסקים והוא בעצם מייצג את המותג ואת ההשקפות שלו.

כאשר אתם לוקחים את אחד משירותי המזכירות לעסקים קטנים אתם נותנים לאנשי מקצוע, אנשי שירות אמיתיים לטפל לכם בבעיות ולעזור ללקוחות שלכם, בעצם לא להגיע לבעיות. שירותי המזכירות עובדים לפי שעה וימים אותם אתם בוחרים בשיתוף המזכירות לשירות חיצוני וכך אתם מתאמים את סדר העבודה.

מחיר שירות המזכירות

שלא תטעו, ברגע שהעסק שלכם עובד בשיתוף עם שירות מזכירות חיצונית, אין הדבר אומר שאתם לא מעורבים. להיפך, דוחות, שאלות ומענות של לקוחות מועברים אליכם באופן שוטף ואתם מרגישים מוגנים יותר, בטוחים יותר ושהעסק שלכם עובד טוב יותר.

אחת הסיבות שבגללן שירות זה מומלץ לעסקים קטנים, היא קודם כל הסיבה שמחיר שירות המזכירות אינו יקר ומשתלם מאוד. בכל זאת המחיר משתנה לפי הצרכים והתנאים ועל כך תוכלו לשאול בפגישה או בשיחת טלפון עם המזכירות.

סוגי שירות מזכירות חיצונית

רבים מהעסקים כיום עושים שליחויות בארץ ובעולם, כמובן תלוי במה העסק מתעסק, אך דבר זה יוצר סוגים שונים של שירותי מזכירות לעסקים קטנים.

סוגי השירות הינם שירות דיגיטלי, שירות טלפוני, שירותי מוקד או מרכזיה וכמובן, מענה אנושי יעיל, רגיש ואכפתי. שיהיה לכם בהצלחה ואל תשכחו לבחור מה שמתאים לכם.