שירות מענה אנושי לעסקים – וויטוק

וויטוק הוא שירות מענה אנושי לעסקים שמגלם בתוכו שורה ארוכה של יתרונות. קודם כל, מדובר על שירות מענה טלפוני אנושי ולא אוטומטי או ממוחשב. בעידן של היום אין לבעלי עסקים הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות שלהם, גם בפגישה פיזית פנים מול פנים וגם בשיחת טלפון. אז כאשר לקוחות יוצרים קשר טלפוני עם העסק, כדאי שבצד השני יחכה להם שירות מענה אנושי מקיף, אדיב ומקצועי.

חוץ מזה, היתרון של שירותי מענה טלפוני לעסקים כמו של וויטוק הוא כלכלי. בזכות מוקד טלפוני לעסקים שמופעל במודל של מיקור חוץ, בעלי עסקים חוסכים בהוצאות. בנוסף, וויטוק הוא שירות מענה אנושי שכולל בתוכו מוקד הודעות לעסקים ועוד שורה ארוכה של פיצ'רים חשובים.

איך מענה אנושי לעסקים חוסך להם כסף?

שווה להתעכב קצת על ההיבט הכלכלי של שירות מענה אנושי לעסקים. על פניו, תשלום חודשי או שנתי לחברה חיצונית דורש הוצאות מהעסק. אבל בפועל, צריך להשוות את העלויות של שירות מענה טלפוני כמו וויטוק לאלטרנטיבה של הקמת מוקד שירות לקוחות בצורה עצמאית.

עסק שרוצה להקים מוקד שירות לקוחות ולהעסיק כוח אדם שיעניק מענה אנושי ללקוחות שלה צריך לשלם על גיוס עובדים, הכשרה והסמכה שלהם. בנוסף, הוא חייב לספק תשתית מתאימה מבחינת חשמל, אינטרנט, טלפון ותקשורת. לכל זה צריך לצרף את עלויות ההשכרה של המבנה ואת המחויבות כלפי הזכויות הסוציאליות של כל עובד ועובדת.

בשקלול הפרמטרים השונים, אין ספק שהפתרון של וויטוק הוא המשתלם ביותר. כמו כן, שירות מענה אנושי לעסקים נחשב הוצאה מוכרת לכל דבר ועניין. לכן, בעלי עסקים משתמשים בשירות הזה ומקזזים את העלות מחבות המס שלהם. 

מענה טלפוני אנושי: הכלי שעוזר לעסקים קטנים להתחרות בחברות הגדולות

המודל של מיקור חוץ עבור מענה אנושי לעסקים משנה את התמונה. הוא מאפשר לבעלי עסקים קטנים או בינוניים להתחרות בכל החברות הגדולות, בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב ובלי להתחייב לגיוס כוח אדם לטווח ארוך. כמו כן, הלקוחות של בתי עסק יוצרים קשר עם שירות מענה טלפוני שניתן לו במודל של מיקור חוץ על ידי חברה אחרת – אבל הם בכלל לא מרגישים בהבדל.

התנאי היחיד ליהנות מכל היתרונות של מוקד טלפוני לעסקים שבו מספקים מענה אנושי ולא ממוחשב הוא לבחור נכון את השירות. בשביל לבחור נכון את השירות, צריך לבדוק מה כל חברה מציעה ומה היתרונות שלה. כאן נכנסים לתמונה המאפיינים המיוחדים של ביפרטוק שאותם כדאי להכיר.

כל הסיבות לבחור שירות מענה אנושי של וויטוק

וויטוק הוא שירות מענה אנושי לעסקים שזמין עבורם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לקוחות שיוצרים קשר עם המוקד מקבלים מענה ידידותי, אכפתי, מהיר ומקצועי והם מרגישים שיש להם על מי לסמוך. בזכות וויטוק, בעלי עסקים יכולים להפוך לקוחות מזדמנים לקבועים ולהגדיל את הסיכוי לשימור לקוחות לאורך זמן.

בנוסף, וויטוק מציעה את כל השירותים החשובים לעסק: החל ממוקד טלפוני אנושי, דרך תמיכה באתרי סחר אונליין ועד שירותי טלמרקטינג או מוקדים ייעודיים. עם אלפי לקוחות מרוצים ומאות נציגים בו זמנית, השירות של וויטוק נותן לעסק המודרני ארגז כלים עם ערך מוסף.