שירות הודעות טלפוני - וויטוק

לקוחות שיוצרים קשר עם בית עסק מסוים מצפים לקבל בצד השני שירות מהיר, מקצועי, אדיב ובעיקר אנושי. כמו כן, בעלי עסקים חייבים לדאוג לשירות הודעות שמגבה אותם כשהם לא זמינים. אבל איך עושים את זה בלי לחרוג מהתקציב? פונים לוויטוק ומרכזים את כל השירותים האלה תחת קורת גג אחת.

 

בעלי עסקים בכל התחומים עובדים כיום בכפר גלובאלי שלא נותן להם הזדמנות שנייה לשמור על לקוחות מרוצים. בכל רגע נתון לקוחות קיימים יכולים להחליף את המוצר או השירות שהם מקבלים בחברה מתחרה, או פשוט לפנות לבית עסק אחר בארץ או בעולם. מצד שני, אלו בדיוק התנאים התחרותיים שבהם בעלי עסקים יכולים לפרוח ולצמוח.

התנאי להצלחת העסק המודרני הוא תקשורת טובה עם הלקוחות שלו. כאשר לקוחות קיימים לדוגמא יוצרים קשר עם בית עסק, הם מצפים לשמוע בצד השני מענה מהיר, אדיב ובעיקר אנושי ולא ממוחשב. אצל לקוחות חדשים, מענה טלפוני לעסקים מן הסוג הזה עושה את ההבדל ומגדיל משמעותית את הסיכוי לכך שהם יקנו את המוצר או השירות.

מוקד פעיל ואנושי – בלי לשלם על ההקמה

הבעיה היא שגם בעלי עסקים שמבינים את החשיבות של שירות הודעות טלפוני לא בהכרח מחזיקים בתקציב המתאים להקמה עצמאית שלו. הקמת מוקד טלפוני דורשת בין היתר גיוס כוח אדם, הקמת תשתית, הכשרה והסמכה, תשלומי תחזוקה חודשיים ועוד. מטבע הדברים, אלו משאבים שיש רק לחברות גדולות ורובם לא רלוונטיים לבעלי עסקים קטנים או אפילו בינוניים.

אבל האמת היא שזה לא חייב להיות ככה: שירות מענה טלפוני לעסקים למשל מאפשר להם לקבל את אותו פתרון, במודל נוח והרבה יותר משתלם. זה למעשה שירות במודל של "מיקור חוץ", בו בעלי עסקים משלמים סכום מסוים מדי חודש ותמורתו הם והלקוחות שלהם מקבלים שירות בהתאמה אישית.

גם העסק שלך יכול להיות זמין 24/7

וויטוק מציעה שירות מענה אנושי ומוקד לעסקים בכל התחומים. בנוסף, החברה מציעה שירותים שעושים את ההבדל עבור בעלי עסקים ובהם שירותי טלמרקטינג, מוקדים ייעודיים או תמיכה באתרי סחר.

מוקד טלפוני אנושי לדוגמא פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הוא כולל מענה לשיחות הטלפון הנכנסות של העסק גם כשבעל העסק לא זמין, כך שהוא לעולם לא מפספס פניות ולקוחות חדשים ואף ממשיך לשמור על רצף הפעילות. 

אפשרות אחרת היא להשתמש בשירות של וויטוק לצורך תמיכה באתרי סחר – עם מענה אונליין לגולשים באתר בתקשורת כתובה ו/או עם מענה טלפוני. מהצד של הלקוחות אין הבדל בין מענה אישי של בעל העסק לבין מענה מצד העובדים של וויטוק, כי השירות ניתן על ידי צוות מיומן שלומד את תחום העיסוק ומתמחה בו.

המענה שעושה את ההבדל

מענה אנושי ולא אוטומטי או ממוחשב עושה את ההבדל. כשיש מענה טלפוני לעסקים והלקוחות יודעים שיש להם עם מי לדבר, הם ירגישו בטוחים יותר להמשיך לקנות את המוצר או השירות. חוץ מזה, מוקד טלפוני לעסקים במודל של מיק0ור חוץ נחשב השקעה משתלמת שיוצרת בידול ויתרון מול המתחרים.

וויטוק גאה להציע שירות הודעות אנושי שמציב רף גבוה של מקצועיות וזמינות. בזכות השירות של וויטוק, מענה אנושי להודעות הוא כבר מזמן לא פריבילגיה של חברות גדולות ותאגידים בינלאומיים בלבד. אז אם יש לך עסק ותמיד חלמת על הקמת מוקד טלפוני, השירות של וויטוק נועד עבורך. כעת, כל שנותר הוא להשאיר פרטים באתר הרשמי.